خبر

خبری

توصیه‌های رهبر انقلاب برای بهره‌برداری بیشتر از ماه رجب

صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بیاناتی از ایشان درباره خودسازی و بهره‌برداری معنوی از ماه رجب را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه رجب فصل روئیدن جوانه‌های عاشقانه زیستن و ماه شست‌وشوی دل و جان از زنگار‌های گناه و غفلت است، برای افرادی که دل در گرو محبت خدا داده‌اند، لحظه‌شماری می‌کنند تا با ورود به این ماه و بهره‌مند شدن از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند. همچنین دلدادگان و عاشقان خداوند در این ماه لحظه شماری می‌کنند تا بتوانند ضیافت الهی در ماه رمضان را هم دریافت کنند.

در همین راستا صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای بهره‌برداری معنوی از ماه رجب را در فضای مجازی منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید متن و پست منتشر شده توسط صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده کنید:

"رجب، ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان است؛ ماه توسل، خشوع، ذکر، توبه، خودسازی وپرداختن به زنگار‌های دل و زدودن سیاهی‌ها و تلخی‌ها از جان است. دعای ماه رجب، اعتکاف ماه رجب، نماز ماه رجب، همه وسیله‌یی است برای این‌که ما بتوانیم دل و جان خود را صفا و طراوتی ببخشیم؛ سیاهی‌ها، تاریکی‌ها و گرفتاری‌ها را از خود دور کنیم و خودمان را روشن سازیم ۸۴/۵/۲۵ ."

توصیه‌های مقام معظم رهبری برای بهره‌برداری معنوی از ماه رجب

انتهای پیام/

+ نوشته شده در  جمعه 15 اسفند 1399ساعت 7:02  توسط مردم  بازدید 481 برچسب ها:

یک انتصاب و سه کاندید ریاست برای سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با یک انتصاب و انتخاب سه کاندید برای ریاست این سازمان، برگزار شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با برگزاری هیات عمومی سالانه صنف و انتخاب اعضای شورای مرکزی دوره ششم، از اعضای منتخب شورای مرکزی دوره ششم دعوت به عمل آمد تا در اولین نشست شورای مرکزی دوره ششم، حضور داشتند. پیرو ارسال دعوتنامه اولین نشست شورای مرکزی، تعداد کثیری از اعضای شورای مرکزی طی ارسال نامه پیشنهاد کردند تا خوارزمی یکی از اعضای منتخب که رای اول انتخابات شورای مرکزی را کسب کرده است به عنوان رئیس شورای مرکزی تا انتخاب 3 گزینه پیشنهادی رئیس سازمان جهت معرفی به ریاست جمهوری اسلامی ایران، انتخاب و اعضای هیات رئیسه نیز طبق برنامه در جلسات بعدی تعیین شوند.

در نامه های مذکور ضمن تشکر از اثنی عشری در برگزاری هیات عمومی صنف و همچنین قدردانی از حضور و مشارکت حداکثری هیات مدیره نصر استان های کشور در هیات عمومی و انتخابات شورای مرکزی، آمده است: «اعضای منتخب این دوره با عزمی راسخ و به پشتوانه این اعتماد تمامی تلاش خود را جهت رفع موانع و ایجاد فرصت‌های جدید و ارتقاء کیفیت و جایگاه نصر بکار خواهد گرفت. مهم ترین موفقیت هر سازمان در گرو برنامه ریزی، اقدام، پایش و تلاش مستمر است و بی‌شک این تلاش‌ها برای تشکیلات مردم نهادی همچون سازمان نیازمند کوشش های مضاعف و همکاری بیشتر همگان است.

بی‌شک انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه‌ی منسجم، هماهنگ و با تفکر و بینش تعالی صنفی و سازمانی از تصمیمات مهم و هوشمندانه است که عملکرد و جایگاه 3 ساله سازمان، تحت الشعاع آن است. در دوره جدید نیز همچون گذشته سعی بر آن است با بررسی همه جانبه، انتخابی اصلح برای انتخاب گزینه پیشنهادی ریاست سازمان بکار ببندیم که این مهم نیازمند شناخت برنامه ها و رویکرد کاندیداهاست. بدین منظور انجام این انتخاب طی اولین جلسه شورای مرکزی به علت عدم کاندیداتوری قبلی نیازمند تدبیر و اتخاذ تصمیم طی جلسات آینده است».

 شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای

با درخواست 19 نفر از اعضای شورا، اولین نشست شورای مرکزی به صورت حضوری و غیر حضوری (ویدئو کنفرانس) برگزار شد. در این جلسه  نظام‌الدین خوارزمی به اتفاق آراء، به عنوان رئیس شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور انتخاب و دبیرخانه سازمان تحویل او شد و بنا به تصمیم اعضای شورا، مصوب شد که برای تعیین سه کاندیدای ریاست، نواب رئیس و خزانه‌دار نصر کشور، حداکثر تا پایان فروردین‌ماه سال آینده تنفس اعلام شود.

انتهای پیام/

+ نوشته شده در  جمعه 15 اسفند 1399ساعت 7:01  توسط مردم  بازدید 559 برچسب ها:

کپی برداری گوگل مپ از ویز همچنان ادامه دارد

شرکت گوگل اعلام کرد که به گوگل مپ قابلیت جدیدی را اضافه کرده است و کاربران را از نزدیک شدن به خط راه آهن آگاه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ژوئن سال ۲۰۱۳ گوگل اقدام به خرید اپلیکیشن Waze با قیمت ۱.۳ میلیارد دلار کرد و بهتر است بدانید که در آن دوره Google برخی از بهترین ویژگی‌های Waze را انتخاب کرد و آن‌ها را به اپلیکیشن Google Maps خود افزود.

ویژگی‌هایی مانند هشدار‌های محدودیت سرعت، گزارش حادثه و سرعت سنج در طی سال‌های گذشته به بخشی از نقشه‌های گوگل اضافه شده‌اند که گوگل آن‌ها را از ویز الگو برداشته است. طبق گفته یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit قرار است که ویژگی‌های دیگری نیز از نرم‌افزار مسیریاب Waze به برنامه نقشه برداری و پیمایش Google در آینده‌ای نزدیک اضافه شود.

یکی دیگر از امکاناتی که قرار است به این نرم افزار اضافه شود، اعلانی است که به کاربران هشدار می‌دهد به یک گذرگاه راه آهن نزدیک می‌شوند، این اعلان در پایین صفحه نمایشگر شما ظاهر می‌شود و زمان عبور و مرور قطار را نشان می‌دهد.

آخرین جزئیات از امکانات جدید مسیریاب گوگل / چه امکاناتی قرار است به google map اضافه شود؟

البته هنوز مشخص نیست که این امکان جدید قرار است برای کاربران سیستم عامل اندروید یا آیفون اضافه شود، اما قرار است ابتدا در ایالات متحده آمریکا تست شود و با گذشت زمان در کشور‌های بیشتری گسترش پیدا کند.

اعلام امکانات جدید google map در آینده‌ای نزدیک

بهتر است در نظر داشته باشید که گوگل هنوز این ویژگی جدید خود را به صورت رسمی اعلام نکرده و همانند قبل زمانی که چند ویژگی جدید به Maps خود اضافه کند، Google یک پست طولانی در مورد قابلیت‌های جدید برنامه منتشر می‌کند تا کاربران را از این امکانات مطلع می‌کند.

علاوه بر کمک به کاربران برای حرکت از یک نقطه‌ای به نقطه دیگر، Google Maps با یک راهنما به کاربران خود کمک می‌کند تا افرادی که از یک شهر ناشناس بازدید می‌کنند بتوانند مکان‌هایی برای غذا خوردن، بازدید و... را به راحتی پیدا کنند.

انتهای پیام/

+ نوشته شده در  جمعه 15 اسفند 1399ساعت 6:57  توسط مردم  بازدید 477 برچسب ها: